Bläää


Jag är fortfarande sjuk.
Mamma "tvingade" med mig och lillen på en promenad.
Hon sa att vi skulle må bra av lite frisk luft.
Så förhoppningsvis så mår vi bättre i morgon.

Vi åkte förbi sös på vägen hem, ville prata lite med personalen där.
Dom tyckte inte att jag skulle gå in till henne i dag men att vi skulle höras i morgon och se hur det var.
Uch vad jag saknar henne.
Jag vet att hon har det bra och som sköterskan sa där hon sover ju mest så det är nog jag som lider mest.
Jag vill vekligen bli helt frisk nu inte bara bättre, inget skulle ju bli bättre för att jag hälsar på henne och jag är lite dålig och så blir hon jätte dålig.
Nej uch så jag måste verkligen bli helt frisk.

Det känndes iallafall lite bättre efter att ha varit där och pratat med sköterskan.
Just nu skulle jag bara vilja ta ett långt varmt och skönt bad, men det gå ju inte.
Ska nog skrypa ner i sängen och kolla på en film innan jag somnar.

Min man stannade hemma i dag och har städat jätte fint i hela lägenheten.
Det kanske också bidrar till att vi mår lite bättre :)


Kommentarer
Postat av: Sonia

Ät en massor av rå vitlök. Det är äckligt, men det funkar! Först blir du mycket sjukare någon dag, men sedan är förkylningen som bortblåst mycket snabbare än annars!

2009-11-30 @ 08:51:59
URL: http://requisite.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0