Jävla idioter!!

Under veckorna vi inte har haft internet har det hänt mycket
för det första så var det nära att jag Antonio och min man blev påkörda två gånger, det var några idioter som biltävlade den första bilen stannade när vi skulle gå över men mär vi var mitt i gatan gasade den jäveln och missade precis vagnen, när den andra såg det så gasade han också men åkte bakom oss, så han missade precis mig och min man, fy fan va jag blev arg. Om man någon gång ska ta det lungt när man kör bil är det ju för fan när man ser att någon går med barnr, eller barnvagn.

Det andra som hände var två dagar efter, vi hade varit på promenad och skulle handla på ica, vi satte Lima utaför, medans min man betalade gick jag ut med Antonio till Lima. Då stod det en tant där och berättade att det var en kille som hade försökt att knyta upp kopplet, men han hade blivit rädd när Lima började skälla så han hade gått därifrån.
Fatta villka jävla störda människor det finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0