Bvc och promenad

Idag var vi på bvc allt var bra, han går upp i vikt och växer men hon sa att när man kryper så mycket ökar man inte så mycket i vikt, villket jag aldrig har hört förut men det är väl rimligt?

Efter Bvc besöket så gick jag på promenad med Antonio,
 han somnade direkt i vagnen, så jag bestämde att vi skull egå på lång promenad,
älskar att gå i parken eftersom att det alltid är fullt med massa söta hundar =)
Det var några skit ungar som höll på med smällare, först tänkte jag inte så mycket på det men på tillbaka vägen höll dom fortfarande på, om jag inte hade haft vagnen så skulle jag gått upp på berget och sagt åt dom, tyckte att det var lite konstigt att ingen sa något, men precis när jag tänkte det kom det en arg tjej och gick upp på berger och skrek åt ungarna
- Sluta med det där jävla skit ungar!
Ungarna blev rädda och spran därifrån.
Efter det blivit tyst så känndes det som att det var påsk, solen lyste fåglarna kvittrade och det var bara så mysigt.
Längar tills det blir lite varmare!

Efter promenaden lekte Antonio i sängen, han tyckte att det var extra roligt med skuggorna på väggen.






Kommentarer
Postat av: Elin

vilken liten sötnos

2009-01-14 @ 14:48:26
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: sofia

vilken underbart söt liten kille ni har...

2009-01-15 @ 00:57:17
URL: http://aifos.webblogg.se/
Postat av: anna

men så söt!! :)

2009-01-17 @ 14:09:20
URL: http://aannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0