Diss

Igår hade vi jätte trevlig Maya och lilla Lilima kom hit barnen lekte på gården och Lilima var super söt och gav mig en blomma :)
Jag fixade lite middag kanske inte det bästa när man har barn hemma, ris och kyckling ris är det värsta man kan äta det hamnar överallt :D men det var jätte trevligt

Idag hade jag halv dag i skolan men var där en timme sen orkade jag inte längre, alla duma frågor hela tiden så efter sommaren ska jag läsa hel distans och försöka hitta ett jobb går inte det ska Bel få vara hemma med mig på dagarna var annan vecka hade jag tänkt.

Nu är det städning på g och plugg blir det hela helgen hade jag tänkt två veckor kvar sen sommar lov!
Ska bli så underbt skönt efter en termin i skolan.
Vi ska FLYGA ner till skåne och vara där i två veckor.

Ha det bäst ska försöka uppdatera lite mer, min nya blogg hittar ni här


Jag har börjat älska skor! kul att det är sommar snart så får man köpa ett par skor till kanske två par :P

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej, fin blogg! Kolla gärna in min om du har lust :)

Ha det bra!



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer..

2011-05-28 @ 19:58:17
URL: http://moreandmore.blogg.se/
Postat av: cherie

åhh, älskar små converse! så himla söta <3

2011-06-02 @ 12:16:16
URL: http://www.cherie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0