Är Asperger det nya!?

Alltså jag blir lite förbannad nuförtiden är tydligen Asperger det nya, förr när barn var lite annorlunda trodde folk att dom hade damp nu kan man läsa på lite olika ställen att föräldrar tror att detras barn har Asperger.
Fy fan säger jag bara!
LÄste på familjeliv där en pappa skämdes för sin son för att han gillade kyrkor och blommor och då trodde tydligen mamma att han hade Asperger alltså snälla små hjärnlösa människor tänt till lite och läs lite om olika diagnoser innn ni uttalar er!
Bara för att han är kille och gillar blommor!? stakars unge och ha sånna föräldrar! och om han nu skulle ha Asperger eller något annat, fan det är ett litet barn!

Jag hoppas så klart att våra barn inte får någon diagnos men om dom får det vad är det med det då?
Dom är precis samma människor som jag älskar nu och alltid kommer att älska och jag kommer aldig skämas för dom vad dom än gör!

Nej fy fan för en del föräldrar alltså!

Kommentarer
Postat av: Mikael Eriksson

Sympatiserar helt och fullt. Tankarna gick direkt till barnprogrammet Trasdockorna.

2011-05-11 @ 11:17:07
URL: http://www.youtube.com/watch?v=QuJDMKAZGGs
Postat av: Tova

Kan inte annat än hålla med dig :-) folk borde verkligen läsa på vad gäller alla diagnoser!! Och OM man nu har asperger så är man ju lika mycket värd för det. (har själv det i familjen)



Går aldrig in på familjeliv längre, blir bara arg haha!

2011-05-11 @ 11:20:36
URL: http://Trasslet.se
Postat av: Monica, moncans.blogg.se

Ja det har vi. Det gillas skarpt och brukar fyllas rätt fort. Man betalar ett pris och detta går under en viss säsong :)

2011-05-11 @ 15:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0