Sånt man behöver


Den här Britax skönheten står nu i sovrumet och väntar på att kära mamma ska fixa sin bil så Antonio kan få prov åka :)
Förra årets modell var lite snyggare den hade svarta kanter men det fick bli den här i alla fall :P man ska ju ha det nyaste.
Isabel får ta över Antonios som också är en Britax men modell nr 1 tror jag det finns ju för bebisar små barn och mellan barn :P
Blir lite sådär irriterad över att märken måste sätta namn på färgerna så den här heter så klart ett tjej namn olivia bara för att den är röd as töntigt.
---------
Sen fick jag hem min efterlängtade juicepress från Campadre i dag :D ska prova den i morgon.
Den är skit snygg och Antonio sken upp när jag berättade vad man gjorde med den haha

Som ni ser älskar jag svart/rött :D


Nu jävla ska jag sätta på bra musik i lurarna och plugga ska fan ha MVG i den här kursen :D
Puss!!

Kommentarer
Postat av: t

2011-03-30 @ 09:59:27
Postat av: TILDACORNELIAS

underbar header! :D

2011-03-30 @ 09:59:55
URL: http://tildacornelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0