Så ärre

Svar till anonym nu vet jag inte om vi menar samma sak men självklart syftar jag på någon speciell.

Alltså det här är min blogg och jag känner inte att jag kan skriva vad jag vill här längre, jag har hört från många olika hålla att olika personer läser min blogg och när man inte vet exakt vilka det är måste jag säga att det känns väldigt olustigt att skriva saker här även om det bara är små saker som tex skolan eller dagis.

Men det händer lixom saker lite överallt och i början när jag startade min blogg kunde jag skriva om vem som helst hur som helst men det funkar ju inte riktigt längre.
Kanske lika bra det så man inte sårar någon även om man inte gillar den personen eller jag vette fan men ni förstår vad jag menar.

Därav att jag inte bloggar så mycket längre blir inte lika roligt när man måste sitta och tänka efter om det är okej att skriva eller inte

Ha en trevlig kväll!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Monica/handbruten

Hej!

Jag tycker att du ska skriva vad du vill. Det är din blgg och de som inte gillar det behöver ju inte läsa. Eller hur?

Trevlig helg! PS. Söta barn du har! DS.

2011-03-12 @ 10:39:01
URL: http://handbrutensblogg.blogspot.com
Postat av: Jannika mamma till Jillian

Börkar bli så för mig nu också. Hade ett "bråk" med en FD vän å fick massa dumma kommentarer för att jag skrev öppen om att jag va b4esviken och ledsen. Alla är så jävla nyfikna. LÄS inte liksom?????? WTF?

2011-03-13 @ 09:02:37
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0