Rubrik

Har precis betalat 5 av 7 räkningar, hade det inte varit för mig hade vi kunnat spara in på 1000 kr minst :P
Nu återstår bara hyra och föräkringen kvar att betala.

Barnen är på dagis, Isabel kavkande typå 60 gånger i natt och Antonio vaknade vid halv 7 som vanligt då han så klart ska upp och tända lampan och direkt när lampan tänds så slår Bel upp sina vackra bruna ögon :D
Barnen är så ur gulliga när dom äter frukort vi brukar lyssna på Disney musik och båda sitter och dansar och sjunger med :D jag och min man står och beundrar dom haha!

5+ var det  när vi gick till dagis men blött och äckligt! Ett regnställ är beställda till Bel och nu fattas det bara stövlar till A men vi har lixom inte riktigt komit så längt som till Farsta och jag vill ju att han ska få välja stövlar själv.
Någon som har ett par tjej stövlar i stl 21 att sälja?
eller någon som vill köpa en Bugaboo liggdel? rosa/grå.
--------------------------------------------------

Igår blev det inget inlägg eftersom att min mans dator dog precis när jag hade skrivit klart inlägget men igår var i alla fall första dagen på disans helt okej, lite segt men snart är det praktik i 3 veckor ska bli skoj!

Alltså det känns lite konstigt att ha en sån massa "vuxenpoäng" men aldrig ha jobbat :P men samtidigt har jag ju aldrig behövt att göra det heller hehe så nu känns det lite som att man blir vuxen på riktigt när man måste jobba.

Den här utbildningen är faktiskt väldigt intressant om kroppen och hur hjärnan fungerar, ja psyklogi är intressant och det ska vi läsa nästa kurs också. :D
Men jag tycker att det är sjukt att människor inte kan något om diagnoser och sjukdomar, alltså det är inte många som träffat på sånna människor och som inte alls vet hur det känns att tex va i en psykos eller hur det är att ha riktig jävla ångest och det är det viktigaste av allt tycker jag! att man själv vet hur det känns men tyvärr måste man ju inte veta det för att jobba innom psykvården.


Nu ska jag passa på att städa lite innan mina små troll kommer hem.
Puss!

http://annatengelin.blogg.se/2011/march/tva-varldar.html#comment

Kommentarer
Postat av: amber

gissa kändisen - vinn en länk

2011-03-22 @ 16:59:09
URL: http://longwiew.blogg.se/
Postat av: trafikblogg.se

Hejsan!



Vill du ha gratis besökare till din blogg?:) Lägg då in din länk på www.trafikblogg.se det tar max 2 sekunder att lägga in din länk där:)



Ha det bra:)

2011-03-22 @ 16:59:13
URL: http://trafikblogg.se
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

Sv; Jag blev kontaktad av Linda skugge, och av henne får jag inbjudningar till olika saker. Många som man inte hinner gå på dock. Varför jag får alla inbjudningar vet jag dock inte riktigt haha. Men det är kul :)

2011-03-22 @ 23:45:00
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C & gravid

Vad för stövlar är du på jakt efter? :)

2011-03-23 @ 11:58:06
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0