Obehagligt


Nytt inlägg


Är äntligen klar med den sista uppgiften så jag hoppas jag klarat provet som jag gjorde i dag, annars riskerar jag ig i den här kursen.
Nästa börjar på måndag och det är vård & omsorgsarbete, fick läsa den på distans som min nuvarande lärare också tyckte jag skulle.
En dag i veckan ska jag gå i skolan, så jävla skönt nu jag jag lämna o hämta från dagis.
Antonio frågar alltid varför jag inte hämtar honom och varför jag går hemifrån och lämnar honom, så nu blir det kanske bättre så han slipper bli ledsen.
Självklart pluggar jag för barnes skull så jag kan få ett bra jobb men jag kan inte göra det på deras bekostnad.

Jag vet inte vad som händer men nu har jag fått tillbaka det här trycket över bröstet som jag hade för ett tag sen också vet inte om det kanske är stress men det är jävligt obehagligt.
Blir andfådd får ont, det trycker över bröstet och jag blir yr.
Ska man utgår från kusen jag just läst skull eman kunna tro det är kärlkramp men det dtror jag inte att det är men man vet ju aldrig känns lite för ung för att få det eller?

Ska kolla på en film nu innan jag ska sova god natt!
Puss!

Kommentarer
Postat av: bbiinaa

Härlig blogg! Hur är det med dej?:)

2011-03-19 @ 01:45:23
URL: http://bbiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0