JÄVLA HORA!!

Förlåt för min omognad men jag är jävligt förbannad!!!
Någon jävla patetisk jävel har tagit Isabels Bugaboo vagn!
Med nya ståbrädan o åkpåsen, stå brädan köpte vi för ca en månad sen för 890kr!
Antonio älskade den och Bel älskade sin vagn, jag älskade vagnen det var den bästa av alla märken vi har haft så jag är arg arg arg!

Alltså ni förstår inte hur piss off jag är!
På dagis på personen som tog den!

Dom snodde den alltså på dagis, vi ställer inte in vagnen just för att Bel har inskolning och hon ska kunna sitta i den som en trygghet och dom tycker att det är viktigt att vi har just den vagnen så vi bad dom låsa den.
Dom tycker inte att det är deras ansvar och visst det kanske det inte är men man kan faktiskt vara lite snäll och låsa en vagn som är värd över 12 tusen!
Hade hon inte behövt den efter vå lämnat hade vi så klart låst!

Så jag är arg så arg att jag inte har någon lust att gå till dagis och mindre lämna barnen där alls.

Fan att människor inte kan tjäna sina egna pengar och köpa en egen jävla Bugaboo vagn!
Fan skaffa ett jävla jobb eller något om ni inte har råd men GE FAN IN ATT TA MINA BARNS GREJER!!!

JÄVLA HOR FÖRORTEN ALLTSÅ!!!!

FAN JÄVLA HOR SKIT ÄCKEL IDIOT!!!!!!!!!!

Så jävla atypiskt också vi sålde ju syskonvagnen för att vi inte behövde den längre nu när A hade fått en stå bräda så händer det här så måste barnen använda deras jävla sunkiga vagnar!

(Ett tag till alltså för sen ska jag fan köpa en ny Bugaboo!) :S



PS: Varför jag skriver att jag hatar förorten är för att det har hänt så jävla mycket skit på dom två åren vi bott här.
- En kille blev misshandlad utanför fönstret dom stampade på hans huvud mot marken
- Vi har haft 3 inbrott i källaren under bara ett halv år
- Bråkiga grannar som slåss på gården
- Vagnen blev stulen

Inte bara det utan allt dom tagit är mina barns grejer, därför blir jag extra förbannad!
Fan lixom Isabel är 1 jävla år! ska inte en liten 1 åring kunna få ha en fin vagn utan att någon jävel tar den!
Inbrotten i källaren där hade dom tagit barnens leksaker alltså va fan!!!

Allt det här under två år och under mina ca 15 år på södermalm var det värsta som hände att en kille försökte bryta sig in i en bil så därför HATAR jag förorten!

Och till dig som ställde den dumma frågan om varför vi hade en dyr vagn på dagis så kan jag bara svara.
För att det är hennes vagn och det är den bästa vagnen hon har haft, vi brukar låsa den på dagis och för den delen hade det ju inte varit bättre för att någon snott någon av våra andra vagnar!
Hade det varit hennes gammla emmaljunga som jag älskade hade jag blivit preis lika förbannad och den kostar väl bara 6.

Saken är den att man ska kunna ha vilken vagn man vill på dagis utan att någon IDIOT kommer och snor det eller!?


Kommentarer
Postat av: IssaTrönnblom

fin blogg :)

2011-03-02 @ 18:07:23
URL: http://tronnblom.blogg.se/
Postat av: Fia

Vad är det för folk som tar nån annans vagn??? Vad fan är det för fel på folk???



Vad säger dagis om det??? Om nån bara kan gå in ostört och ta en vagn blir man ju lite orolig.....om det nu inte är nån förälder....



Guu asså jag hade blivit GALEN!

2011-03-02 @ 18:14:43
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

Ojj, jag förstår att du är j**ligt arg, skulle jag också blivit faktiskt!

2011-03-02 @ 18:22:01
URL: http://chicmommy.blogg.se/
Postat av: Jannika mamma till Jillian

JÄVLA SKIT!!!!:(:(:(:(

2011-03-02 @ 18:38:08
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C

Sånt där är så jäkla trist alltså.. Trösten är att det kan hända vart som helst :/

2011-03-02 @ 18:49:30
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

oavsett vart man bor så är det fel fel fel att sno andra människors saker!!

förstår att du är förbannad milt sagt

2011-03-02 @ 18:49:36
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Minna

Varför har man en vagn som är värd 12 på ett dagis om man nu r så rädd om den?

2011-03-02 @ 20:36:44
Postat av: Penny

nej men va fan är det för jävla idiot som snor en barnvagn? alltså hur jävla lågt får man sjunka. åhh blir bara arg av att läsa detta!

2011-03-03 @ 23:23:11
URL: http://pennylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0