En dag med alla dom jag älskar mest!

Sitter här och väntar på maten ska bli så gott! Igår var en jätte bra dag.
Den började med att Bel jag och min man gick på gröt provning 300+ :)
Sen kollade vi på Babypfroffsen på bilbarnstol och barnvahn men jag tycker att dom mest har skit vagnar där :P ett besök på McDonalds blev det också medans lillan sov i vagnen :)

Vi jhandlade Alvedon på hemköp där vi båda var tvugna att visa id känndes sådär måste jag säga, vi ser ju knappast ut att vara under 18! dessutom hade vi ju Isabel med i vagnen.
Bonti var vårat nästa stopp!
iCandy eller Bugaboo!?
Vi fick billigare pris på en Bugaboo Bee+ och en iCandy Cherry så nästa vecka ska vi kolla på iCandy cherryn som vi kunde få billigare det fattades bara en del som dom skulle få in nästa vecka är den bra får vi den och en sittdyna 800kr billigare.
Bugaboo Bee+ kunde vi också få 500kr billigare men jag vet inte det känns inte så bra.

Vi åkte hem, eller Bel gick hem med sin papi jag hämtade Antonio som personalen var dag beundrar säger att han är så underbar och snäll :D han satt och sov i soffan när jag kom sen åkte vi till Farsta och köpte skor till honom :D
Han älskade dom och fick betala dom själv :D

As coola lite stora men vi ska försöka fixa en sula till dom :)
Vi åt på McDonald och sen köpte vi lite klistermärken som han ska få när han varit duktig och suttit på pottan :D

Väl hemma fixade jag mad och sen begav jag mig till bion där mamma och syster väntade :D bra fil ingen jag skulle ha valt själv men den var faktiskt bra :D The kings spech eller hur det stavas :D

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0