6 mars

Vaknade vid 10, benen sover i samma rum  för tredje natten i rad skit mysigt :) smart också eftersom att dom brukar vakna en gång per natt så nu vaknar dom vid samma tid vilket är mycket bättre.

Min man är kvar på sjukhuset men jag hoppas att han kommer hem i morgon.Det är skit jobbigt att vara hema hela dagarna med barnen, eftersom att vin inte har någon bra vagn.
Det funkar lixom inte att gå och handla med dom Bel hatar den dumma Emaljunga vagnen och det är klumpig och skit ful det är fan pinsamnt att gå ut med den :p allvarligt alltså!

Imorgon blir det nog dagis för barnen Bel är lite förkyld och i vanliga fall skulle jag vara hemma med henne men jag måste till skolan annars kanske jag inte får in mina csn pengar.

Träningen har inte blivit av än tyvärr och jag måste verkligen sätta igång snart!
NU ska jag snart sova ifall att det blir skola i morgon i alla fall puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0