Vem?

Jag försöker att inte tänka på att det bara är en vecka kvar av min ledighet.
Jag vill bara ligga och sova för att jag mår så dåligt men det funkar ju inte då förlorar jag ju bara en massa tid med barnen.
I morgon ska jag och Bel träffa två kompisar tror jag om båda dom kan :)
Det var ett tag sen Isabel träffade sina så kill kompisar så jag hoppas att hon inte blir för blyg :P
På onsdag får vi se vad vi hittar på det beror på om Jannika kan ses eller inte :) Antonio ska på bio med sin mormor som han tjatat om det :) han fick en Vem? bok i julklapp och en igår som han älskar.

På torsdag eller fredag blir det skansen, vet ni om det finns några roliga djur ute eller om man måste gå in på skansen akvariet?

Idag blir det att städa och gå ut och åka lite pulka :)


Puss och kram hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Maya

Åh, den boken är väldigt populär här hemma också eller vi har inte den men vi har vem är arg? :D Lilima kan hela utantill haha!



Det kommer bli grymt kallt att gå runt på skansen så gå in på skansenakvariet, man får HELA 5 kr i rabbatt när man har årskort :D haha!

2011-01-03 @ 13:42:19
URL: http://mayaindianen.blogg.se/
Postat av: Maya

Hahaha eller hur! :P Snåljåpar! Jo, det är gratis och komma in! Vilken dag ska ni dit?



Han såg den efter ett litet tag :D han tyckte också det var snyggt! Tur!

Det gjorde inte alls ont, det var mildare än att ta hål i örat!

2011-01-03 @ 20:25:47
URL: http://mayaindianen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0