Svårt val

Mina nya skor :D eller stövlar kanske man säger dom är mycket snyggare i verkligheten :P köpta på Eurosko.

Igår fick vi hem barnens regnställ från Didriksons så nu har dom lika men olika färger, bel har röd jacka och marin byxor och Antono har blå jacka och marin byxor.
Den blåa färgen passade inte riktgt honom men jag orkar inte byta :D det fanns ingen som var så jätte fin annars bara den lila han har på sin overall men det blir ju lite tråkigt med samma färg :P :D
Eller blir det det? jag vet inte riktigt... Isabel har ju röd på sin Didriksons overall och Antonio är ju skit söt i lila..
Vilken tror ni är finast?
den här lila eller den här blåa? tyckte han såg lite blek ut i den här men jag kanske bara inbillar mig.

Nu ska jag och min älskade lilla Bel ut och träffa Ida och Julius :) ha en super dag kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0