Tjena

Halloj här sitter jag :) ont som f i vänster handen efter ha skrivit en 5 sidors lång eximination som bara resulterade i G!! Är så där lagon glad det var nära ett högre betyg och bra skrivet men mamma ska få hjälpa mig lite på söndag för jag ska ha minst VG! Annars blir jag fan sur!!!

Dagen har varit toppen och Bel träffade Ida och Julius i farsta hittade ett par byxor åt Bel och en tröja och en cool Gustav tröja till Antonio som han blev jätte glad över :D

Har ni några bra tips på vart man kan hitta snygga, billiga men bra byxor till en 1åring?
Alltså jag kollade på Kapahal, Lindes och H&M men hittade bara ett par typ leggings till henne för 150 kr, vilket jag tyckte var lite dyrt för ett par bebis leggings haha!

Provade en massa byxor till mig själv, inget passade och tydligen har jag gått upp i vikt för jag får nästan inte på mig stl 25  i jeans så det känns ju inte så roligt. bläää

Vi köpte med oss en semlor och åkte hem till Ida och där fikade vi och barnen lekte Isabel älskar andras leksaker hahaha så hon vart skit gnällig när vi skulle fika. :P

Kom hem till en mysig middag och en glad skrutt som jag inte fick pussa på och inte fick någon puss av heller..
Antonio somnade i alla fall vid 7 halv 8 så det var perfekt.

Imorgon kanske det är kalas fattade inte riktigt det där men en granne hade tydligen bjudit oss :) skit gulligt.
Ska försöka få med mig min man till farsta och kolla på jeans igen för jag måste verkligen ha ett par även om jag älskar leggings :D

God natt på er, jag ska köra dance central medans min man spelar sims 3 :D

Puss!!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Sims är ju sjukt underhållande. Speciellt när man vill att tiden ska gå snabbt :)

Hoppas allt är bra med dig!

2011-01-22 @ 17:44:31
URL: http://atsarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0