Skit dag!

Har verkligen inte varit på humör i dag och efter halva dagen i skolan gick jag hem.
Jag klarade bara inte av att vara där, Isabel var hemma och jag kände bara att nej fan jag kan inte välja skolan före henne.
Antonio blev "magsjuk" vet inte vad som snackar om han är som vanligt i magen.
Vi åkte till farsta men var bara där en timme för båda barnen var som galna, slogs och rev varandra herre gud säger jag bara.
Är barnen på det humöret blir jag skit förbannad inte på dom utan på alla andra som jag tycker gör allt värre som att stå i vägen i dörrar eller när tjocka idiot tonåringar åker i hissen utan att dom behöver det.
Vi handlade på ica och där slutade det i blogbad hehe nej inte riktigt men Isabel slog Antonio vid ögat och Antonio blev skit sur så han tog tag i hennes kind och drog så att hon började blöda.

Ni kanske förstår varför jag verkligen inte vill gå i skolan, man märker ju direkt på barnen att det inte är som dom är vana vid.
Dom blir arga när man är borta och folk säger att det är bra att dom visar det men jag klarar inte av det helt ärligt jag känner mig som världens dåligaste mamma och jag bara önskar att jag inte behövde gå i skolan :(

Men jag vill bara klar göra så att alla vet det.
Det har inget att göra med att jag inte tror att deras pappa kan ta hand om dom absolut inte jag vet att han kan det men det handlar om att JAG inte gillar att vara borta från mina barn.
Alltså jag menar inte att jag alltid måste vara med dom men när man inte kan hämta och lämna på dagis så blir det verkligen jobbigt.

Så den här dagen har inte varit något vidare och båda är hemma från dagis i morgon men jag måste till skolan så vi får se om jag klarar av att stanna där.

Hoppas ni har haft en bättre dag :)

Kommentarer
Postat av: Maya

Hej!

Förlåt för sent svar, hade missat tre komentarer hehe..



Hade glömt bort att ni hade en sån vagn.. men jag vill inte ha små hjul fram, de är ju värdelösa på vintern och jag vill kunna använda den på vintern också :)



Nu är det redan torsdag men om du inte kan ses idag eller imorgon så gärna nästa vecka! :)

Kram

2011-01-27 @ 04:59:03
URL: http://mayaindianen.blogg.se/
Postat av: linn

In och anmäl dig till dagens blogg!

kanske just du som vinner! ;-)

2011-01-27 @ 11:27:52
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0