Massa bilder!!!!

Idag fick jag cd skivor så jag kan bärnna ner mina bilder på men innan måste jag sortera och ta bort dåliga och kopior.
Alltså det är jukt vad mycket bilder jag har och dessutom har jag typ 4 kompior på alla :D så det här lär ju ta ett tag att sortera dessutom har jag en massa på min dator som jag också måste få med..

Var inte i skolan i dag, blev tjafs här hemma och jag orkade helt enkelt inte sen, min man drog och tränade men kom hem med världens finaste present :D guld örhängen med diamanter på :D eller vad det var jätte fina och dyra var dom i alla fall :P

Sen fick jag hem barnens regnställ och det blev ett lila till Antonio och ett rosa till Isabel , men fan va irritera jag blev när det rosa inte alls såg ut som det lila så jag skickade ett mail och klagade :P
Min man tyckte jag var as töntig men jag vill att barnen ska ha likadana regnställ men olika färger :P


Juste i morgon ska jag till gröna villan och sälja lite barnkläder och prylar eller aa om dom vill ha det :) annars tänker jag fa ge bort skiten :)

Juste jag fick mitt första MVG i dag :D  hoppas det går lika bra på andra exeminationen som ska vara inlämnad senast måndag.
(jag har inte ens börjat)

Nu ska jag fixa bilder sen ta fram massa kläder och prylar och kolla på film med min man och sen så ska jag börja plugga :D

Ha en trevlig kväll!
:) puss!

Kommentarer
Postat av: Maya

Okej.. :)

Grattis till MVG!

Vi kan absolut ses nästa torsdag, kul! :)

2011-01-27 @ 21:36:34
URL: http://mayaindianen.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

grattis till MVG! :)

2011-01-28 @ 11:46:41
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0