Jisses

Sitter här med min kulturella presentation, fattar inte riktigt hur man ska skriva den och hur mycket man ska skriva vill ju inte överdriva :P
Men nu är jag nästan klar lite bilder och färg fattas men sen så
Det var betydligt jobbigare än vad jag trodde och har suttit i snart två timmar med den här och gjor om och gjort om.
Vi har ju ingen skrivare så jag får skriva direkt då blir ju texten lite så där ibland blir det lagom så blir det för litet på ett ställe så blir man helt galen haha!

Kvart i 12 drar jag till skolan så jag är där en kvart tidigare, slutar halv 4 så det är ju inte en så jätt lång dag som tur är.

Sover så dåligt på nätterna att jag blir galen, jag tänker på 1 miljon saker och så måste jag göra en massa innan jag kan sova sen när jag väl somnar så är det typ 2 timmar kvar tills jag ska upp.
Lite jpbbigt när man har skola och barn att tänka på.

Nu måste jobbet bli klart puss hörs senre!!

Kommentarer
Postat av: Emma

hej ! sjukt fin blogg du har :D

allt bra med dig?

kolla gärna in på min blogg en snabbis !

kram :D <3

2011-01-12 @ 13:07:03
URL: http://etzi.blogg.se/
Postat av: Isabel Bonita Från Enköping

Så fina barn :)

Jag heter också Isabel & min son heter Emilio.

Vart kommer ni ifrån för land ?

2011-01-12 @ 14:43:05
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0