Herre gud vilka idioter!!!!!!!!

För första gången tänker jag inte be om ursäkt för min dåliga uppdatering.
Jag har laggt all min tid på min familj och det är inget att be om ursäkt för :)

Jag har i alla fall haft det jätte bra och skolan är kul eller jaa ganska :P lite långtråkigt med allt tjat hehe
Shoppingen har gått bättre att jag inte handlat så mycket alltså.

Men lite har det blivit shoppade lite på MQ
lite filmer
var på NK och köpte en stå bräda till Bugaboo

Idagr var en super mysig och skit rolig dag min man tyckte att vi skulle åka till spårvagns museet och det gjorde vi det var en trollkarl där och Antonio skrattade högst av alla :D

rubriken är där av en anledning och det är att människor har jävliga problem med att säga åt sina skit ungar!!
när vi var på utflykten var det små barn som puttade antonio, små ungar som klättrar på leksaksborden barn som står i vägen och barn som typ puttade mig och höll på.
Visst det är inte barnens del att fom blir korkade idioter för det är precis vad dom kommer att bli men det är just det att föräldrarna stod precis där och såg allt och alla verkligen alla dom bara tittade bort, fy fan hur är dessa människor funtade????

Dessutom var det en liten kille på bussen som satt och sk´parkade på Antonios stol hela tiden jag tittade bak för att se om mamman såg och det gjorde hon så jag trodde att hon skulle säga åt honom men nej, han satt så nästan hela tiden och mamman såg det hela tiden också!!!!
IDIOT
Varför jag då inte säger till jo det är för att jag inte kan, alltså jag blir så JÄVLA förbannad om någon är dum mot mina barn, verkligen skit arg så det blir inte bättre för att jag typ skulle stå och ryta åt kärringen för att hon är dum i huvudet!

Jag har tänkt en del på det här med helg jobb och fan vad jag skulle vilja jobba på Zara typ min högsta dröm men är det värt det?
Jag menar helgen är då jag kan vara med mina barn och min man, även om vi inte går alla hel dagar i skolan men jag vet verkligen inte...

Skulle inte sitta helt fel med pengar men egentligen klarar vi oss mer än väl på det vi redan får........
Fan va svårt!! :( men jag skulle verkligen vilja jobba där ju!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

fan vilka idioter det finns altså!!

2011-01-15 @ 20:09:12
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Var med och tävla om Veckans blogg=)

http://grebecka.blogg.se/?tmp=15223009

Lycka till!!

Kram Rebecka

2011-01-15 @ 22:32:49
URL: http://grebecka.blogg.se/
Postat av: prinsessanadia

Har hört från ganska många att zara behandlar sina anställda som skit. Dom har en hierarki som hette duga. Ju längre ner du är i hierarkin ju sämre blir du behandlad av de andra anställda... Men om man inte trivs kan man ju alltid sluta.



Om något barn beter sig illa mot mig och föräldrarna inte gör något så säger jag inte till föräldrarna utan vänder mig direkt till barnet. Pratar pedagogiskt och lugnt (då har den oansvariga föräldern inget att bli arg över. Och blir dom arga så är det bara att säga, att eftersom att du inte säger till, och det inte är så trevligt när ditt barn sparkar på mitt barns säte, så säger jag till.)Barnet kommer garanterat att sluta för de vågar inget annat när det är en främling som säger till.

2011-01-16 @ 02:05:04
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: Anton Svensson

En blogg om mode , träning och min vardag kika in ! http://mrcarlanton.blogg.se

2011-01-16 @ 10:53:26
URL: http://mrcarlanton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0