Fotboll

Satt och tänkte lite på det här med fotboll hur olika det kan vara, alltså en match kan vara så grymt tråkig medans en annan är som att sitta på nålar.
Fotboll har egentligen inte intresserat mig så mycket visst jag spelade lite som 8 åring och såg min syster spela ett par matcher men att se fotboll på tv förstod jag mig inte på förrens jag såg på VM.
13 år gammal såg jag mitt första vm, kan tyckas konstigt men hemma var det ingen som såg på fotboll.
Men i alla fall jag såg en partugal match och var fast direkt.
Levde mig in hur det skulle vara att sitta där live och få se en riktig VM match, jag skrek och svor som en idiot när lagen jag hejade på förlorade.
Nu hejade jag på en massa olika lag eftersom att jag tyckte att alla var olika bra olika gånger.
Självklart blev det lite svårt när det var en match där man hejade på båda lagen men samtidigt var det ju alltid rätt lag som vann.

Fotboll är en jävligt konstig sport och konstigare att människor kan tycka att dte är så roligt att kolla på.
Hur människor kan bli helt från sig för att några springer efter en lten boll och missar det otroligt stora målet.
Men visst det har sin charm och fotboll kommer nog alltid vara en tråk/roligt stort!

Kolla vad andra har för åsikter här



Kommentarer
Postat av: Bieber Girl

Hej ! Fin Blogg ;)

Kika gärna in min Justin Bieber Blogg ! ;)

Där jag skriver en novell om han, som jag har hittat på själv.

Många gillar, bloggen och berättelsen så jag hoppas att du ocskå börjar gilla och följa den !

Förlåt om du inte gillar sånt. Kram !

2011-01-02 @ 18:18:10
URL: http://biebergirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0