25 Januari 2011

God morgon jag har vinkat av min lilla familj för i dag är stora dagen då Bel äntligen ska börja på dagis :) inte äntligen men ni förstår.
Själv sitter jag i telefon kö igen råkade glömma att anmäla att jag inte är föräldrarledig så jag har fått i dubbla pengar hehe.

Ska städa lite så det blir fint tills mina små kommer hem, skolan börjar inte förrens halv 1 och ioch mad att det är så lite skola har jag nu planer på att plugga heltid pluss att jag har tänkt läsa upp ett gymnasie betyg får se om jag får göra det :P
Någon som vet vilka som är grundämne?

Svenska A är jag ju klar med :)

HA EN bra dag :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

ÅÅÅHHHH!!!!! Hur gick det!? Gillade hon dagis? :D

2011-01-25 @ 18:44:16
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

2011-01-26 @ 12:11:36
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0