En helt vanlig dag

Hej hej! Barnen badar och så jag har lite tid för ett snabbt inlägg.
Antonio har varit på bio med sin papi och älskade det så har ni små barn sä är det verkligen att rekomendera att gå på bio! :D
Dom såg Bu och Bä och Jaguaren, Antonio kom hem och berättade att katten blivit överkörd och blödde så jag frågade min man och mycket riktigt hände det så i filmen, lite sådär för en barn film men men :)

Antonio hjälpte mig att laga mat och duka han är så duktig!
och ja som sagtnu badar barnen och jag ska försöka plugga i kväll får se hur det går i morgn är det halv dag i skolan sen ska jag göra något jag alsrig gjort förr och jag hoppas verkligen att jag klarar det för förr eller senare så måste jag fixa det!!!

Ha en trevlig kväll puss!!


Kommentarer
Postat av: Maya

Åh vad kul! :) Jag längtar tills jag kan gå på bio med Lilima! Nu tror jag att hon är lite för liten.. tror hon kommer prata en massa haha! Hon komenterade hela Pippi-pjäsen på Junibacken hehe...



Kram!

2011-02-27 @ 22:35:42
URL: http://mayaindianen.blogg.se/
Postat av: Maya

Jo, jag funderade på om det var så men det kliar inte på henne...och så tänkte jag på röda hund också men det tror jag inte att det är! Ska bli skönt att få veta imorgon i alla fall!



Ja men verkligen!! Saknar dig! :)

Kram!

2011-02-27 @ 22:59:50
URL: http://mayaindianen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0