Ute i det fina vädret

Hämtade barnen på dagis och som vanligt gick vi tillsammans till ica med Antonios bästa kompis på dagis.
Hon fick en glass och självklart ville Antonio också ha det så dom satte sig utanför ica vilket inte var en sån bra plats så vi satte oss vid torget istället.

Efter en stund kom deras andra kompis från dagis, så dom satt alla tre och åt glass, Bel tappade min glass så jag fick en slick på min glass.
Isabel sprang runt dom andras två små syskon satt i vagnen och plötsligt började det blåsa dom bara den och det är ju fullt med grus överallt så fatta vad ont det gjorde så vi vill typ slängde oss över våra barn för att skydda dom mot stenarna som flög omkring. Dom tre stora och Bel tyckte mest det var roligt :D
Efter att det hänt ca 5 gånger gick vi hem då alla tre små blev ledsna eller arga då vi skyddade dom haha!

Får göra om det en dag då det är lite finare ute kanske :P

Nu ska jag städa puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0