Shopping!

Jaha då har man åter igen "slösat!" lite pengar :P skulle ju bara köpt en tröja till Bel men så klart blev det lite mer haha

Två klädes plagg från

Vintage Stories



Dom svarta skorna är Bel's och dom andra till Antonio :)
Snyggare i verkligheten, köpta på Din sko eftersom att dom var så billiga så nu kan jag köpa ett till par var till dom :P hehe
Båda älskar skor och vill gå omkring i dom hela tiden :D
Dom Antonio fick är bra för dom har en dragkedja på sidan så man slipper knyta dom hela tiden.


Nu ska jag se till att min man vaknar sen ska jag kolla på film och kanske plugga lite (skola i morgon ju) PUSS!


Nytt inlägg behöver lite råd

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Gulligt! :)

2011-04-12 @ 15:01:21
URL: http://jennnifercarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0