Så jäva härligt

Det är helt sjukt vilket fint väder det är just nu solen ligger på som bara den och sitter man ute på balkongen känns det som att det kunde varit mitt i sommaren.
Jätte mysigt tycker jag :D
Lillan ligger och sover hon hade en liten jobbig natt så hpn får vara hemma i dag och i morgon och hjälpa till inför kalaset :D


Har suttit och pluggat en timme på balkongen och ätit lunch där också men nu blev det för varmt så jag tar en halv timmes läsning inne innan jag ska hämta Antonio på dagis och sen vidare och hämta Lima på dagis.

Ikväll ska jag "ut" först på middag tror jag sen på teater med mamma och några hennes kompisar skulle kolla på något som hette "dom uppfostringsbara och dom icke uppfostbara" något sånt konstigt haha

Bli nog skoj.

Tror ni det beror på barnen eller föräldrarna om någon är ouppfostrad?
alltså gör föräldrarna ett dåligt jobb eller kan det vara barnens fel?

Alla säger alltid att mina barn är så snälla :D och det är dom ju oftast när vi är med andra när vi är hemma eller på dagis är det andra bullar kan ja ju tala om :D

Vi är nog kanska bra på att uppfostra även om jag har väldigt svårt att säga till barnen på allvar.

Nog om det om jag ska hinna plugga hoppas ni får en fin och härlig dag n med puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0