Riktigt nervös

Nästa måndag kl 10 börjar min första praktik! :)
Jag hamnade på det stället jag ville det ligger två min härifrån så det är jätte bra och jag tror att stället är bra det också ett hem för gamla.
Hoppas att personalen är snälla och hjälpsamma eftersom att jag aldrig jobbat innom det här förr.

Oj oj nu blev jag nervös :S hoppas att dom gamla också är snälla :P
tre veckor ska jag vara där!

Men det känns läskigt jisses jag är snart 22 och har aldrig haft ett jobb så jag hoppas att dom inte antar att jag en massa som jag inte kan.
---------------------------------------------------------------------

Snart är det sommar! i helgen fick jag 4 myggbett men den här sommaren kommer bli underbar hoppas bara att min man inte kommer behöva jobba för vi har planer att åka till sommar stugan i skåne och till vårat land.
Kanske kålmården eller någon annan djurpark.
och så kanske Maya och barnen kommer ner till landet det skulle ju vara så roligt! Barnen skulle älska det när vi var på skansen blev Lilima snabbt en favorit även för Isabel.
Antonio och Bel stod och kramade Lilima på båten :D as söta var dom!

Vad tror ni är lättast att bila ner till skåne eller åka flyg eller tåg?
Jag är lite osäker, alltså med tanke på barnen det tar väl endå typ 8 timmar till skåne med bil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0