Plugg plugg plugg 2 prov

En liten ligger under soffan den andra är på väg till dagis :)
Idag blir det en riktigt plugg dag hade jag tänkt har prov på måndag en gruppskrivning och en salskrivning.
Tror inte det blir svårt om man läser på men jag har några andra saker jag också måste göra.

Igår tog vi bilen och åkte på äventyr det gick riktigt bra, vi åkte fel i en rondell sen 10 m därifrån trodde jag att vi var helt vilse :P men sen pkte vi tillbaka 10m och rätt i rondellen och jag fattar inte hur vi kunde missat Biltema eftersom att vi åkt på baksidan innan rondellen men så kan det gå :) det var lättare att hitta litt sickla i alla fall även om jag åkte den långa vägen :P men va fan det var första gången så vet jag tills nästa gång ju.

Fattar inte hur man kan köra i en tyst bil, jag somnar ju nästan då, jag har musik på typ högsta volym :P

Åh nu har jag en liten prinsessa som sitte ihop krupen i mitt knä :D det är inte ofta det händer så det här är skit mysigt! :D

Ja då ska man väl sätta igång att plugga! Puss

Kommentarer
Postat av: jullan ♥

söööt header



Puss ♥

2011-04-14 @ 11:41:33
URL: http://svenssonjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0