Ojoj

Tiden flyger iväg, i fredgas morse åkte jag och barnen till landet med min mamma.
kom hem idag vid 1 mammas internet fungerade inte och pengarn apå mobilen tog slut så jag har inte kunnat blogga.
Har inte tid nu heller ska fixa mat sen sova tror jag men jag kanske hinner slänga in ett inlägg med lite bilder :)
Imorgon är det skola men tyvärr kommer jag nog missa lite eftersom att jag råkar boka in en annan viktig ska på morgonen så vi får se hur jag gör.

Puss! Hoppas ni har haft en underbran lång helg för det har jag och min familj verkligen! :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - styelalex ♥

Fin blogg! :)

2011-04-25 @ 19:50:14
URL: http://stylealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0