Nacka forum

Jag är verkligen helt slut, vi lånade mammas bil i dag för att åka och stor handla men det hanns inte med :P
Blev lite shopping på Zara istället i nacka forum.
Bästa Zara eftersom att den hade dom sakern jag letat efter på dom andra två i stan men dom had einte rätt stl men här hade dom allt förutom mössan det det var jätte bra, dessutom jobbade min mans bästa tjej kompis där.

Vi käkade på världens äckligast kina resturang, fy fan jag mår illa bara jag tänker på det, min man tog wokad fläsk och när han satte sig vid bordet såg vi båda att det var HÅR PÅ maten inte i!
Dom hade inte tagit bort skinnet på fläsket så jävla äckligt!!!

Min man lyckades lämna tillbaka jackan jag inte ville ha, han är bäst på att få som han vill :D
Vi skulle köpa skor till barnen men det hann vi inte heller med, så det får bli i morgon. sk abeställa hem två par convers skor till dom också :) när jag lyckats räkna ut vilka stl dom ska ha :)

Nu ska det fixas mat, kötbullar med makaroner blir det en riktig festmåltid inte sant?


Dom här super söta badskorna hittade jag på Zara :Dlite stora med stl 21 men 20 var för litet så jag hoppas att hon kan ha dom i sommar.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej! Nu kör jag dagens blogg igen, så om du är intresserad så är det bara att kommentera ''jag är med!'' i detta inlägg->

http://moreandmore.blogg.se/2011/april/dagens-blogg.html#comment och så är du fantastiskt nog med :D

Ju fler kommentarer desto större chans är det att just du vinner!

Lycka till, kram



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer..

2011-04-29 @ 15:24:25
URL: http://moreandmore.blogg.se/
Postat av: Ida

åh gud vad gulliga! De ska jag se om jag jag kan få tag i till syrrans unge:)

ha en bra kväll kram Ida

2011-04-29 @ 19:15:22
URL: http://www.queenofbandits.com
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

sv: du har fått ett mail nu med mina bankuppgifter :)

2011-04-30 @ 20:51:13
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0