Kläder, kläder och kläder

Alltså att gå in på Zara är riktigt farligt måste jag säga som ni kanske vet är det min nr 1 favorit barn kläde butik jag hittar alltid massa saker när jag är där just därför är det farligt :)
Men det som är riktigt dåluigt är att dom alltid har kläder liggandes huller om buller ingenting ligger på sin plats och ingen händer tillbaka efter sig och det tycker jag är riktigt dåligt.
Varje gång man är där finns det över fullt med personal sp det borde ju inte se ut så egentligen några eller någon borde ju kunna gå runt och hänga tillbaka kläderna, eller lixom bara vika dom i en hög.

Sist vi var där så hittade jag

Det här till Isabel, fint va :) är super nöjd min man tyckte dock inte att tröjan var fin men det fick bli den i alla fall.
Tyvärr fick vi lite brottom därifrån annars hade jag hittat massa saker till Antonio också men det får bli nästa gång :)

Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

söta saker :)

2011-04-27 @ 21:33:13
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0