:)

Tjena tjena :) vilket tråkigt väder va!?
Det är skit kallt ute och blåser :( men då är det tur att man har bil haha, vi ska snart åka iväg och köpa Antonios stora present :D Hoppas jag hittar vi har varken GPS eller karta men det ska nog gå bra i alla fall :P

Sen om vi hinner så blir det en tur till sickla, kalas butiken inne i stan var borta så det är några grejer vi inte hittade på butrix som vi måste ha :)
Så vi får hoppas att vi hittar dit och hem också :P
Igår var vi ju och handlade lite grejer till kalaset och F va dyrt det blev, men det är det värt tycker jag eftersom att Antonio kommer bli så glad (får vi hoppas) :)

Nej nu ska jag sluta tjata om kalas och göra mig iordning istället! PuSS!

Kommentarer
Postat av: neli

aaw vilken söt header du har =)

2011-04-13 @ 16:09:45
URL: http://nelismusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0