Dagarna går in i varandra

Jag har verkligen ingen koll på vilken dag det är, blir helt förvirrad när man är hemma hela tiden.
Antonio fick vara hemma från dagis i dag då han är "magsjuk" det var i alla fall vad dom sa på dagis men jag har då inte märkt något.
Isabel var alltså för första gången själv på dagis och det gick jätte bra dom var i parken på morgonen :)
A och jag har myst ich kollat på film och sen åkte vi och hämta Lima och jag körde hem vilket känndes jätte roligt då jag inte kört på ca 4 månader och jag har haft körkort i ca 8 månader så det var pirrigt men så fort jag satte mig i bilen känndes det jätte bra och jag är så jävla glad att jag har körkort! :D

Hämtade Bel på dagis hon vart ganska förvånad över att jag körde bilen eftersom att mamma/mormor kört den senaste tiden.

Jag sädar för fullt här hemma och vad märker jag!? jo att våran diskmaskin läcker det droppar vatten över hela golvet jätte jobbigt eftersom att det är våran andra men allt går ju sönder här hemma så det kanske inte är ås konstigt.

Ikväll blir det filmkväll och plugg kväll.

Åh har ni sett Avatar?  Igår kollade jag på den för andra gången och vad ser jag en Avatar bebis! så söt att jag höll på att smälta! :D
Haha så hade Bel sett ut om hon varit en Avatar :P

Nu måste jag fortsätta laga mat Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0