:D

Antonio är så söt!
Dom säger på dagis att så snäll och kärleksfull.
Han har så klart två favrit fröknar och det vissades tydligt när JAG sa "god natt min prins, jag älskar dig"
Vad tror nu ungen svarar då :D "Godnatt älskar dig med Johanna"
Hahah vad jag började skratta och han skrattade som en galning han med :D
Johanna jobbar lite xtra på dagis och är dotter till en av personalen och dessutom är hon lika gammal som jag :)
jag tyckte det var så gulligt och när vi berättade det på dagis så blev han lite generad plutten :D
Han säger att Isabel älskar Johanna med :P och Johannas mamma!

Mina små gull ungar alltså!

Ska plugga lite sen hämta dom på dagis och bjuda några av barnen på hans kalas.
Hörs Puss!


Kommentarer
Postat av: Jessica

gulligt :)

2011-04-12 @ 16:33:18
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0