Åh ibland måste man bara få längta haha

Nyss när jag stod i hallen med min man och kollade på våran nya barnvagn hehe så fick jag en sån längtan efter en liten bebis, min lilla prinsessa är ju ingen bebis längre hon är stor men liten och går springer, pratar busar och har sig.
Åh kommer det alltid var så här att man längtar efter att ha en liten bebis?
allt vara gravid kan man ju nästan hoppa över haha nej det är också underbart när man inte mår illa eller har ont eller blir tjock som en jävla flodhäst och går upp 13kg! :D
Kan inte låta bli att undra om bebisen skulle bli en kille eller tjej och hur bebisen skulle se ut vi har ju en kille och en tjej skulle bebisen vara lik Antonio eller Isabel eller kanske inte lik någon.
Åh jag vill verkligen ha en liten bebis :)
men som jag sagt innan det känns elakt mot barnen även om dom nu kanske skulle bli jätte glada över en liten till så tar en bebis så mycket tid och jag vill inte missa tid med mina små skatter!

Väntar jag 2 år till kommer Antonio vara 5! och Bel 3! Ganska lagom kanske men jag kommer ju vara 24!
Är det bara jag som längar efter en till bebis?

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Jag har just nu en tävling på min blogg där man har chansen att vinna ett super sött armband. Kika gärna in och var med :)

2011-04-05 @ 06:55:33
URL: http://olindao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0