Stora killen

Dåligt med uppdarering eller bara tråkig blogg?

Kanske båda, ja men det händer inte så mycket just nu, ungarna leker bättre och bättre för varje dag och idag stod Isabel upp helt själv i typ 2sek men det är en början.

Antonio är så stor nu att det är helt sjuk han har fått bara ha kalsonger på sig i dag på dagis gick jätte bra och dom glömde till och med att ta på blöja på vilan men han klarade sig jätte duktig!
Hemma blir han galen om man inte tar på honom blöja så det är bäst att börja på dagis där andra också börja med kalsonger då blir ju allt roligare.


Tvätten är full gång och fick hem Antonios RL stövlar igår han ska tydligen ha stl 28! i dom så då blir det dom helsvarta fanns bara i 26 i dom röda men dom var juuuu så fina! så det var synd.
Men båda var mycket finare i verkligheten



Imorgon ska jag hämta ut ett paket från annaaexel så det får ni se i morgon vad det är.
Fan va jag älskar att köpa saker på nätet det är så mycket roligare än i affär :D




Får se vad som händer ikväll ska nog försöka plugga lite :P
och imorgon MÅSTE jag till biblioteket eftersom att boken är en vecka försenad inte bra.
Nästa uppgift i skolan är en muntlig och som en del vet hatar jag att prata på telefon och mer med människor jag inte känner man jag får göra mitt bästa det värsta är att man ska prata och argumentera i typ5 min.

Kommentarer
Postat av: nippan såklart!

hihi, söt familj :) Narak!

2010-09-29 @ 20:00:25
URL: http://enjoin.blogg.se/
Postat av: J. -17 och mamma till Julius

Vilka söta barn du har :)

2010-09-29 @ 21:08:06
URL: http://alwaysthai.blogg.se/
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmammam

Åh de röda var jättefina! Mercedes har de svarta, passade bäst till hennes overall.



Du vann två biljetter till Underbara barn i mi tävling ;) så skicka din adress till min mejl :)

2010-09-29 @ 22:28:38
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg:)

kram

2010-09-29 @ 22:32:46
URL: http://rebeccabertlin.blogg.se/
Postat av: R

inte ja helle


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0