Uch och blää

Plugga plugga plugga senast måndag ska uppgiften vara inne på min lärare är så otroligt seg på att svara på mail så nu sitter jag här och kan inte göra min uppgift lyckat!!

Dessuom stör jag mig lite på folk som frågar om vagnen och sen inte svara när jag svarat är det så svårt och säga att man inte är intresserad eller ej.
TYp 5 har frågar om syskonvagnen och jag vill verkligen bli av med den.
2 har frågar om Isabels fina vagn en i göteborg som måste sälja sin vagn innan och nu en till men det känns lite dåligt av mig om jag nu skulle säga till den första i göteborg att jag väljer den andra innan eftersom att jag inte har brottom men det är lite lättare att inte behöva skicka en vagn till göteborg.

Var ju på bvc på mamma träff var så lagom roligt det var en mamma som var 34 som tyckte hon var ung :P
var lite roligt haha.
Anledningen till varför jag tycker att 30+ är gammalt är för att jag brukar tänka på hur gammla mina barn är när jag är 35.
Antonio kommer att vara 17år!
Isabel kommer att vara 15år!
:P

På tal om barn.

När det gäller poitik så är jag inte så insatt men en sak är säker socialdemokraterna är ute ur leken!
Mona Sahlin kan gå och dra något gammal över sig!!
Va e det för jävla skit snack om att föräldrarförsäkrigen ska kvoteras!!!
Fan det är ingen jävla politiker som ska bestämma hur länge jag får vara hemma med mina barn!
Jävla idioter det är upp till varje familj att bestäma över ledigheten!!
Uch hur fan kan man rösta på något sånt idiotiskt!!

Kommentarer
Postat av: Jossie

Socialdemokraterna är för all typ av kvotering - tycker det är idiotiskt! Håller med dig fullständigt. Här ska det röstas för att behålla alliansen iaf!

2010-09-17 @ 13:55:08
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0