Stor dag

Innan liten skulle sova för natten var vi tvugna att flytta ner våningen på sägen ett snäpp.
Det var tur att vi gjorde det i dag för medans vi höll på att fixa sängen så kröp Bel runt på golvet och plötsligt så satt hon upp.
Duktig liten tjej som kan sätta sig själv nu :D

En tredje tand är på väg också såg jag igår.
Antonio busar med Bel och hon älskar det, extra roligt är när han slänger saker på golvet så det låter pang!

Vi har inte gjort något alls i dag bara handlat vi hade tänkt att hitta på något.
Min man ville till naturhistoriska men jag vågar inte, måste göra något åt det för Antonio skulle säkert älska stället.

Imorgon kanske vi ska bada eller åka till ett lekland vi får se.
Måste åka till h&m och köpa ett till par byxor.
Väger nu 51 och tre till kilo ska bort sen är jag nöjd.
Kan ju inte träna på F&s så jag försöker se om någon kan fixa Zumba dvderna till mig.

Nu blir det film!
Ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Julia Navrén

Har lagt till dig nu :)

2010-09-05 @ 01:01:49
URL: http://eventingbyjulia.blogg.se/
Postat av: Alexaandra

Guuh så söta barn du har! :)

2010-09-05 @ 21:00:00
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0