Sorry

För dålig uppdatering.

Har varit på öppna förskolan i dag för ungaföräldrar.
Första gången med Isabel och hon gillade det sång stunden var rolig.
Var där med två andra mammor som jag träffat förr och det gör det mycket lättar att gå till nya ställen och träffa andra.
En kille som jobbar på öppnaförskolan jobbade på xist förut som också höll på föräldrar gruppen vi gick på.
Juste Bel håller på att få två nya tänder en där uppe och en där nere :D
Plutt gull hon hatar när man ska kolla i munnen på henne :P

Sen har Antonios gudfar varit här var länge sen han såg Antonio och han tyckte att han blivit jätte stor.
Antonio ska alltis hålla på att larva sig när andra är här haha men han är så gullig och säger tack för maten i alla fall.

Igår tror jag att det var så frågade han snällt
"Mamma jag hoppa ner? Tack för maten mamma" :D GULL UNGE!!!
Sen ska han alltid lägga huvudet på sne och blinka med sina långa ögonfransar :D

Juste imorgon ska jag till bvc på mamma träff för omföderskor haha för en sån är jag :P
Kommer säker vara yngst :( men man kan ju alltid hoppas att det finns någon lite yngre än 30 haha.


Måste bara fråga varför vågar inte folk stå för vad dom röstar på?

Jag kan säga att jag inte har den blekaste på vad jag ska rösta på jag tycker att det finns något i alla partierna som är bra.
Gjorde ett test på nätet och då blev det vänstern men då skulle man kryssa i 3 saker man tyckte var det viktigaste, men det var lixom lite svårt att välja bara 3 saker.




Kommentarer
Postat av: Tova

Kul att du också bloggar hehe :)



Och skoj att du läste förlossningsberättelsen... ja det var verkligen en läskig upplevelse, fast speciellt lugn var jag inte hehe...

Snarare panikslagen, men man hade ju inte så mycket val annat än att föda ;)

2010-09-16 @ 14:40:49
URL: http://trasslet.se
Postat av: Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma

jag har ingen aning om vem jag ska rösta på, finns liksom inget som känns helt hundra än.

vart var ni på öppna förskolan? Jag vill också!

2010-09-16 @ 19:55:26
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0