SLUT!

Jaha!
Jag antar att Antonio får nöja sig med ett par viking stövlar i år, alla 28 stl på Brandos på RL stövlarna är slut!
Alla färger förrutom rosa men så desperat är jag inte haha.
Jag skulle precis beställa ett par röda jag hade ett par i kundvagnen men då ville min man kolla på dom en sista gång och sen när han var klar fanns dom inte kvar längre!
Fatta vilken otur och dom säger att dom inte kan lova att dom får in modellen igen så länge får han ha vinking.

Ställde mig på vågen idag och jag fattar inte riktigt hur det gått till eftersom att jag ätit som en gris dom senaste veckorna men nu står vågen på 49kg!
Jaja nu ska jag äta frukost sen ska Bel och jag iväg och träffa mommor och Bebisar :)

Ha en toppen dag hej så länge


Gll plttarna leker tillsammans :D

Kommentarer
Postat av: ESSEM, Selena M

fin blogg!



:)

2010-09-23 @ 10:05:14
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0