Hur

ska jag kunna somna ikväll :S
För första gången sen Antonio föddes sover han borta, han fick åka med sin mormor till landet som ligger TVÅ timmar bort.
Jag har sovit utan honom tre nätter innan men då var han hemma med sin papi så det är ju en helt annan sak.
Vet inte alls hur det ska gå eftersom att han inte kan somna själv men mamma klara det nog.

Vi andra ska på dop i morgon vilket Antonio antagligen inte tyckt skulle vara så kul så därför fick han åka med mormor sitället.

Sovit och köpt klänning det är vad jag gjort i dag.
Hittade en jätte fin blå på Gina igår istan men så klart fanns det inte i frasta så det fick bli en likadan fast svart.
Lite tråkigt att ha på ett dop men jag får försöka fixa till det med något färg glatt.

MEN DÅ!
nu hittar jag inte kortläsaren så det blir inga bilder det får bli i morgon stället god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0