Fy vilken natt

Så här dåligt har jag inte sovit på länge för det första hade jag jätte svårt att sova, när jag väl somnade så höll Antonio på att klänga p mig han ville att jag skulle sova en mm från honom vände jag på mig så började han stor gråta.
Så höll han på hela natten när jag försökte vända mig om för andra gången så la han sig på mig för att jag inte skulle kunna vända mig om och ni kanske förstår att det inte är så lätta stt sova då :)

Antonio är i alla fall på väg till dagis nu och Bel kryper runt och leker med en fisk.
Först ska vi till kulturhuset på mamma/bebis träff sen ikväll ska vi på föräldrar möte och då ska syster vara barnvakt.
Ska bli spännande för nu är ju Antonio en av dom största barnen på dagis och det har börjat 6 nya :)



Isabel är så duktig hon kan dricka själv ur mugg och har nu 4 tänder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0