Föräldramöte

Tänk att det var över ett år sen jag var på mitt förstaföräldramöte helt sjukt.
Fick gå själv i går, var nästan bara nya föräldrar där.
Vi pratade lite om hemspråk och jag ska föröka fixa det till Antonio allt händer på pengar från komunen.
Vi har börjat prata en del spanska hemma han förstår ord och meningar man säger och han kan svara lite på spanska också aa räkna till 10 på spanska kan han ju också :D

Om tre veckor ska jag få vara med en hel dag på dagis med Antonio ska bli jätte roligt och nu är Antonio det fjärde äldsta barnet. Så nu får han göra stor barns grejer som te.x på måndagar får han gå på Rim och Ramsor villket han tyckte var jätte roligt.

Man jag fick en klump i magen för man missar så otroligt mycket av hans liv och jag har tänkt lite på det här med att han honom hemma men många har sagt att man ska vara försiktig med det just för att han varit på dagis så länge och att det kan förstöra allt så han ska få vara henna några dagar i veckan då vi hittar på saker och nu när min man är hemma så ska jag vara ledig med Antonio själv så vi kan göra egna saker utan lilla syster det tycker jag är viktigt.

Bel och jag ska ut på stan och träffa Maya och Minoo!
Ha en bra dag :D


Kommentarer
Postat av: Sandra Linder -17år och mamma

den finns på stadium i rosa och svart och är skitsnygg! :)

2010-09-23 @ 20:51:58
URL: http://sandralinder.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0