Fan det här suger!

Åh jag kunde inte bli mera besviken på mig och min gamla skola just nu!
Jag har ju börjat plugga Svenska A och jag satsade på Vg men antagligen blir det inte mer än G.
Jag försöker verkligen men det går inte har fått g på två uppgifter och det suger.

Grejen är att när jag gick i mellanstadiet läste inte vi Svenska alls våran lärare var lite pantad så vi läste engelska och geografi och kollade på film ochvdansade eller gjorde vad vi ville.
Kul va! Aa just då men inte nu för jag har verkligen missat så jävla mycket.
I högstadiet var det ju inte bättre och orkade jag inte bry mig eftersom att vi hamnat efter i allt så jag gick g i det mesta och 4 vg men det var allt.

Uch fan va trist jag vill verkligen vara duktig och fixa bra betyg!

Men det finns ju så mycket annat som måste göras som tex städa, tvätta leka med ungarna.

Om Bel somnar på dagen ska jag plugga!
Ha en bra dag.


Bel igår när jag sjöng "En helt ny värld"

Kommentarer
Postat av: Tina

Tjejen har blivit stor.

2010-09-02 @ 13:24:44
Postat av: Bellsan

Självklart :) alltid lika kul att läsa någon annans blogg. Vart bor du någon stanns da:D

2010-09-02 @ 16:40:50
URL: http://jagalskarmittbarnimagen.blogg.se/
Postat av: Syster

Bella är så lik dig när du var liten skitunge =)

2010-09-02 @ 21:26:34
Postat av: marina mamma till antonio

hej gumman ja de skulle va så trevligt :D men säg bara till när du kan så vi får se om jag också kan :)

2010-09-02 @ 22:02:42
URL: http://mariic.blogg.se/
Postat av: LADY DAHMER - Confessions of a Neurotic Attentionwhore

tips för bra betyg förutom att prestera bra:



1. sitt längst fram

2. ha ögonkontakt med läraren

3. verka intresserad

4. anteckna mycket

5. fråga frågor



När det gäller svenska så bör du läsa massvis själv för att få en känsla för hur man uttrycker sig bra på svenska språket i skrift. Stavning är viktigt, men viktigast är bildspråket. Hur du uttrycker dig.



//natta som har MVG i alla ämnen inklusive svenska A och B.

2010-09-08 @ 14:35:24
URL: http://ladydahmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0