Didriksons

Vi har slösat som galningar det här månaden med pengar så nu vågar jag inte kolla på kontot hur mycket vi har kvar haha.

Men man kan ju hoppas att om man inte kollar så räcker pengarna tills på måndag :P


Vi köpte ju en begagnad overall till Antonio av märket raima eller vad det nu heter men jag kan inte låta honom ha den så nu ska jag köpa en Didriksons som ska vara väldigt bra.

Kostar ju typ 1000kr men han ska ha det bästa och det kommer säker bli en riktigt kall vintert får vi hoppas så inte det är bortkastade pengar :D


Tremblant Coverall Vinteroverall

-

Didriksons
799kr

Det här var den snyggaste modellen jag hittade man jag kan bara hitta den på internet någon som vet vart man kan hitta den i en butik?
Man vill ju gärna prova den på Antonio innan man köper eftersom att han är ganska liten.
Isabel kanske också ska få en :P

Tucky Vinteroverall Baby

-

Didriksons
599kr


Kommentarer
Postat av: Therese

Den där turkos/svarta overallen är sjukt fin! Ville köpa den till mina tjejjer, men när dom väl var med inne i butiken, så valde dom färg själva. Så vi kom ut med en rosa och en röd ist!!! :)

2010-09-14 @ 09:26:59
URL: http://haksberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0