Dagen i dag

Skulle tränat idag med Mayadet blev inte så för jag har varit privat chaufför åt min man.

Saker och ting håller troligtvis på att fixas nu och det känns skönt.
Vi var vid dagis vid 2 men då höll pluttis precis på att börja äta glass det var någon som fyllde år så vi fick sitta och vänta en halvtimme i bilen haha.

Nu ska vi dra hem till svärmor och äta middag ska bli spänande har aldrig kört in till vasastan innan så vi får hoppas att jag hittar och att allt går bra.
Folk kör och cyklar och går som idioter.
Idag har jag behövt akut tuta på ett antal presoner för att dom gör livsfarliga saker och jag skiter i om dom själva sätter sina liv i fara men dom borde tänka på att dom utsätter andra för fara också.

Hörs senare ikväll ha en bra dag :) kväll


Min älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0