Dagen 6 september 2010

Oj oj kl är redan 6 och vi kom nyss hem.
Maya och minoo var här idag trevligt men vi var bara här hemma ungarna sov om varandra så när båda var vakna hade kl blivit ganska mycket och båda våra stora ungar måste ju hämtas vid 3.

Min man och jag klämde i oss lite lunch sen tog vi bilen och hämtade Antonio.
Vidare till globen för att köpa starka nudlar.
Sen vidare till farsta för att köpa ett par jeans till mig men det fanns inga billiga som på internet så jag hade tänkt att beställa hem istället men dom kommer inte in förens om över en månad så då är det lika bra att köpa ett par lite dyrare.

En vinterjacka och raggsockor och skor är beställa till lilla fröken och fick ett sms om att mina andra varor komit till ica så nu väntar en saftig räkning :D
Men det är tur att det finns faktura så man slipper betala allt på samma gång haha :D

Antonio fick också ett par vantar sen i veckan ska vi åka till bagis och kolla om det finns några begagnade vinterkläder till honom där. Så får vi nog sattsa på ett par nya vinterskor istället.




Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Gud va internet shopping kan vara kul, haha.

2010-09-06 @ 18:45:55
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0