Vattkoppor

Antonio har troligtvis vattkoppor vi var hos läkaren men hon visste inte, lagom roligt ska vi sitta inne i en hel vecka?
kanske två om Bel blir smittad också?
Någon som vill ha gratis vattkoppor så är det bara att boka en tid så kan ni komma hit haha :D

Nej men allvarligt vad gör man med en unga som har vattkoppor men kan ju inte gå till lekparken om den finns en massa andra barn eftersom att det sprids via luften.

Jag har sån otrolg lust att gå på stan och shoppa mest onödiga saker och sen en massa kläder till ungarna bara för att det är så roligt.

Jag vill sy också hade tänkt att sy två sitt dynor till ungarna att ha i syskonvagnen och sen en varsin åkpåse också till syskonvagnen för vi kommer antagligen använda den en del i vinter i alla fall.


Nu blir det lunch sen ska vi göra INGENTING roligt värre :D
Nej jag tror det blir en tripp till globen för att köpa något roligt till Antonio
Hej hej

Kommentarer
Postat av: Mami Lea*

vad tråkigt :((

2010-10-04 @ 21:04:12
URL: http://fancyface.webblogg.se/
Postat av: Pem

Uschannamig, inget vidare.

För å stilla shoppinglusten så får du kanske ta å kika på postordersidor, stillar kanske lite i allafall.

Jag vet hur jag letade vattkoppor när mina töser va små.....slängde ut krokar lite här å där å vips utan att veta om att vi/dom hade varit i kontakt så hade dom de. Den stora först å lillfisen sedan. De e ganska gött när de väl e över sedan!

Lycka till!!!

2010-10-05 @ 00:27:52
URL: http://pem26.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0