Overall och Jacka till kidzen

Hej hej vi är hemma efter en lång dag på stan.

Didriksons 999kr
det blev en lila svart var lite för tråkigt  stl 90


Zara baby 299kr
9-12mån men stl 78 så jag kanske borde byta till en stl större



skulle egentligen köpt en sån här men det känns som att det är lite för kallt för den eller?
den var i ull men jag vet inte hur länge den skulle "räcka"

Bel fick hem kläder idag som jag beställt men jag skickade tillbaka dom 74 kläderna för dom var för små.
Men det som vi behöll var två par benvärmare från H&M skit söta var dom ett par rosa och ett par gråa dom är båda helt slut sålda båda två både på internet och i butik.






Antonio behöver nu
Didriksons mössa den var sjukt mjuk och skön så att lägga ut 180 för en sån är verkligen helt okej
Vantar antagligen didriksons också får se behövs ju inte just nu.

Isabel behöver nu
skor
vantar
mössa
overall för jag tror att Antonios gammla i stl 74 är för liten men vi hittade en rosa jätte söt på Lindex.

Jag behöver nu
Jacka vinterjacka från Nelly.se för ca 500kr
och så har jag lust att köpa en ny mobil :D en samsung, fast kanske inte med Hello kitty :P


det är nämligen så att jag ska skita i att köpa en ny vagn finns annat som är roligare att lägga penger på först tänkte jag på en vagn för att mammas bil var så liten men nu har hon köpt en ny större så då behöver jag ju egentligen inte köpa en vagn även om jag har lust :D haha


Får räkna på hur mycket allt skulle kosta och se om jag kan köpa allt på samma gång :D
Ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag tycker annars att den telefonen med HK är väldigt söt :) Dock ingen telefon jag vill ha. Det är alldeles för rosa och gulligt för min smak :D

2010-10-05 @ 13:14:47
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0