Ska jag eller ska ja inte!?

Hej hej vi har varit och kollat en nästan ny Bugaboo i dag svart och röd jätte jätte fin :D
Måste faktiskt fudera på om jag verkligen vill ha en sån eftersom att priset låg så högt så är det bäst att vara säker innan.
Det som är minus med Bugaboo är hur man fäller ihop den skit jobbigt ju och sen glappar handtager lite.
Hon sa att det för det på alla, allatså inte där man kan förlänga utan där man själva handtaget sitter fast i chassit.
Vi tog med Antonio som prov sittare men han vägrade. Jaja nog tjatat om det ska sova på saken.

Imorgon blir det stan får hoppas att det inte är för kallt ute då blir det bara jobbigt.
Overall till Antonio
och sen ska vi kolla på jacka till Isabel.

:)

Ha en trevlig kväll ska nog sova snart är skit trött
Bilder blir i morgon

Kommentarer
Postat av: Maya

Okej.. ja kanske det.. men jag tänkte.. till ett par stuprörs jeans kanske?... är ute efter både boots och stövel-liknade skor... :)

Hoppas du får en bra dag på stan! Vi kan väl ses nästa vecka? Kram

2010-10-01 @ 23:27:12
URL: http://mayaindianen.blogg.se/
Postat av: Maya

Jo visst, det skulle nog fungera.. men då skulle jag helst ha henne hemma en fredag för då får vi långhelg! :)

2010-10-01 @ 23:33:51
URL: http://mayaindianen.blogg.se/
Postat av: cassandra, mamma till josefin och gravid med lillebror

vi säljer våran bugaboo bee + en extra suflett och en åkpåse om du är intresserad ;D hihi kram på dig

2010-10-04 @ 07:30:09
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0