oktober morgon

God morgon!
Jag har inte varit på världens bästa humör dom senaste dagarna och jag har varit sjukt trött och det är så skit kallt här inne eftersom att gubbarna som skruvade loss elementen fortfarande inte har fixat dom.
Nästa månad ska det tydligen fixas så vi får hoppas att det inte blir kallare.

Min man ska iväg och jobba snart så jag blir ensam hema idag så jag och bel ska vila lite och sen hämta Antonio.
Hade tänkt att han kanske skulle vara ledig i morgon men sen kom jag på att jag skulle till tuben så vi får se hur vi gör kanske kan hämta honom tidigare.

Igår blev Antonio hem bjuden till en gammal dagis kompis till honom som bor på våran gård men när dom skulle ta av jackan och skorna ville han inte så han fick komma hem igen :)

Nästa gång kanske vi kan följa med då kanske det går bättre :)

Min dator håller på att paja därför blir det inte så mycket bilder den stängs av typ hela tiden och jag orkar inte lämna in den och betala en massa pengar för att få den fixad haha

Här kommer en gammal bild bara för att

Min Bebis Lima :D på Min födelsedag 2005?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

vilken sötnos =D

2010-10-12 @ 15:33:35
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0